Ker se še nismo imeli priložnosti peljati s 3,5 metra dolgim vozilom, ki lahko pri 130 kilometrih na uro z enim polnjenjem baterij premaga 130 kilometrov, smo sedli v bolj običajnega peugeota. V 308! Ampak da ne bi bilo povsem običajno, smo se zapeljali nekaj krogov z voziloma, ki imata priljubljeno 308 zgolj za osnovo in navdih.
Avtomobil z imenom tropske muhe
Izraz CC so si pri Peugeotu praktično izmislili. Še pomnite 206-ice z imenom tropske muhe, ki je naredila pravo revolucijo v vožnji pod odprto streho. Všečna oblika, učinkovita mehanika zložljive strehe in dostopna cena so peugeot 206 izstrelili na vrh prodajnih statistik. Nato so v CC preoblekli 307, ker pa se v življenju vse nadaljuje, je brez strehe ostal še 308.
Najbolj presenetljivo je dejstvo, kako zelo streha oziroma njeno pospravljanje v prtljažnik avtomobil spremeni! 308 CC s streho nad kabino deluje nekako nedorečeno. Kot da je streha zasilni element in si voznik z avtomobilom vred oddahne, ko se v dvajsetih sekundah zgodi preobrazba, ki je ne zmorejo niti lepotni kirurgi v bizarnih resničnostnih šovih. S streho v prtljažniku, ki zavzame več kot tretjino prostora, je 308 CC lepotec.
Klasične, a vendar sodobne linije z usnjenim oblazinjenem nudijo ravno dovolj prestiža, v svetlih odtenkih karoserije pa pridih ekstravagantnosti in unikatnosti.
Res lepo, a žal kmalu naletimoo na brezstrešni aksiom, ki govori o tem, kako sredi poletja pri odprti strehi sonce neusmiljeno žarči na potnike, ob hladnih dnevih pa v peugeotu piha. Zato si predstavljamo, da večina CC-je ves čas vozi z zaprto streho; med pripeko uporabljajo klimo, med mrazom pa uporabljajo gretje! 308 ima sicer v vzglavnike vgrajen sistem, ki pri odprti strehi potniške glave prijetno ogreva, a "airwawe" ne spremeni dejstva, da je 308 CC, kot tudi njegovi derivati, primeren le za ljudi s trdim karakterjem, ki razumejo ozračje našega planeta.
Najnovejši križanec pod drobnogledom
In zdaj nekaj povsem drugačnega. Peugeot 3008 je eden tistih, ki jim v tovarni dodajajo še eno ničlo. Sprememba imena z dodatno ničlo ima sicer velik simbolni pomen, ki pa ga nam ni uspelo razvozlati, 1007, 4007 in zdaj 3008 pa naj bi pomenili korak v smeri nišnih avtomobilov! Kakor koli, na osnovi hvaležnega peugeota 308 je nastal smešen avto, ki se nam je, iskreno povedano, po nekaj ovinkih v nasprotju s pričakovanji priljubil.
Oblikovno je nekoliko vprašljiv in bi bil še pred nekaj leti morda celo nesprejemljiv. Zdaj pa to visoko in precej široko vozilo postavlja nove standarde v razredu, imenovanem "crossover". Torej tam, kjer se v velikem talilnem loncu brišejo meje med posameznimi avtomobilskimi razredi! Po času velike specializacije, ko je bil avtomobil namenjen le točno določeni nalogi, snovalci spet dojemajo avtomobile kot večfunkcijsko vozilo in jih na neki način vračajo na začetek, nekako 100 ali še malo več let nazaj.
Izjemno nam je bila v peugeotu 3008 všeč notranjost, še posebej voznikov prostor. Nekoliko višje sedenje ne pokvari ergonomije, proti vozniku obrnjena armaturna plošča pa nas je navdušila z domiselnimi stikali in kakovostnimi materiali.
Avtomobil je opremljen z nekaj najnovejšimi tehničnimi poslasticami, recimo s prikazovalnikom hitrosti, ki se projicira na sprednje steklo, ali pa z možnostjo ročne izbire delovanja sistema ASR. Pravijo mu "grip control", omogočal pa naj bi varno vožnjo ter vedno optimalen oprijem na različnih podlagah in v različnih razmerah vožnje. Tako naj bi se dvokolesno gnani 3008 približal vozilom s štirikolesnim pogonom - ali je to res, ne moremo poročati, saj je bilo med našim preizkusom vreme lepo, nismo pa imeli srca, da bi to nenavadno in na svoj način privlačno vozilo zapeljali po kolovozih.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje