Jure Mohorič, direktor podjetja Geoset, optimistično zre v prihodnost za Garminove navigacijske in druge naprave. Foto: Garmin
Jure Mohorič, direktor podjetja Geoset, optimistično zre v prihodnost za Garminove navigacijske in druge naprave. Foto: Garmin
Garmin
Garmin je že dlje časa nepogrešljiv sopotnik oziroma partner pri treningih številnih športnikov. Foto: Garmin

Sodeč po rezultatih prodaje slovenskega zastopnika za večino navigacijskih sistemov oziroma naprav Garmin, podjetja Geoset, je znamka še vedno trdno zasidrana v vrhu kot največji dobavitelj. Letos pričakujejo, da bodo presegli lanske poslovne rezultate in po padcu prihodke znova dvignili nad štiri milijone evrov. Od tega jih bo več kot poltretji milijon po zaslugi cestnih navigacijskih naprav s katerimi obvladujejo slovenski trg.

Širjenje ponudbe izdelkov in storitev
Kljub pojavu predvsem cenovno konkurenčnejših izdelkov in širjenju cenovno dostopnejših serijsko vgrajenih navigacijskih sistemov, je letošnja prodaja Garminovih avtomobilskih navigacijskih sistemov na slovenskem trgu že presegla število 20 tisoč. Razloge za ponoven dvig prodaje po lanskem padcu, ko so prodali 16.370 naprav, in vnovično približevanje rezultatu iz leta 2009, ko so prodali kar 26.154 cestnih navigacijskih naprav, vidijo predvsem v širjenju ponudbe modelov, primernih za vsak žep in različne uporabnike, prodaji v velikih trgovskih mrežah, kakovosti izdelkov in ne nazadnje poprodajnih storitvah.

Prav na slednje so še posebej ponosni, saj ponujajo uporabnikom poleg servisnih storitev v primeru okvare naprav tudi številne možnosti nadgradenj, aktualizacije kartografije, različne spletne platforme, pa tudi povezovanje samih uporabnikov naprav, predvsem na področju športnih dejavnosti.

Cilji in novosti v letu 2012
Kljub uspehom pa ne nameravajo spati na lovorikah in za prihajajoče leto napovedujejo kar nekaj novosti. Obeta se prenova celotne serije cestnih naprav, s poudarkom na sistematizaciji označevanja glede na tehnične značilnosti in zmogljivosti, več novosti bo pri ponudbi sledilnih naprav GPS, povsem trendovsko pa sledijo tudi širjenju ponudbe aplikacij in opreme za uporabnike pametnih telefonov.

Globalno pa si Garmin prizadeva v prihodnosti odrezati tržni delež zase tudi pri ponudbi avtomobilskih navigacijskih sistemov za prvo vgradnjo in uvrstitev v serijsko oziroma dodatno opremo avtomobilskih izdelovalcev. Pri tem razmišljajo o izvedbi opreme, ki bi omogočala večnamensko uporabo. V praksi to pomeni, da bi lahko lastniki serijsko vgrajenih Garminovih navigacijskih naprav, po potrebi odstranili navigacijsko enoto iz ležišča na armaturi in jo uporabili na primer pri iskanju končnega cilja tudi v coni za pešce.