Na avtomobilskem salonu v Šanghaju tako premierno predstavljajo prvo limuzino srednjega razreda v zgodovini znamke. Maserati ghibli bo podobno kot maserati quattroporte na prodaj z bencinskim agregatom V6 z močjo 243 kilovatov (330 KM) in navorom 500 Nm ali z močjo 301 kilovat (410 KM) in navorom 550 Nm. Obe različici 3,0-litrskega motorja V6 temeljita na močnejšem 3,8-litrskem motorju V8.
Kljub priokusu varčnosti pri porabi goriva, šibkejši naj bi porabil za sto kilometrov 9,6 litra goriva, pa oba zagotavljata dovolj dinamičnega značaja s pospeškoma od 0 do 100 kilometrov v 5,6 oziroma 5,0 sekunde.
Še zmernejši pri porabi in prvi v zgodovini Maseratija pa naj bi bil dizelski 3,0-litrski motor V6, ki naj bi dosegal povprečno porabo pod šest litrov goriva na sto kilometrov. Z močjo 202 kilovata (275 KM) in navorom 600 Nm naj bi ghiblija pospešil od 0 do 100 kilometrov na uro v 6,3 sekunde. Ob tem pa pri Maseratiju še dodajajo, da bo tudi dizelski avtomobil, zaradi dveh dodatnih zvočnih generatorjev, nameščenih v izpušnem sistemu, mogoče po zvoku na cesti prepoznati kot značilnega Maseratija.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje