V primerjavi s svojim za malenkost krotkejšim sorodnikom grancabriom je MC za 48 milimetrov daljši. Dodatni milimetri pa gredo predvsem na račun detajlov povezanih z aerodinamiko vozila, ki zagotavljajo tudi še boljšo lego zmogljivega prestižneža na cesti.
Grancabrio MC namreč pod motornim pokrovom skriva 4,7-litrski motor V8, ki zmore 338 kilovatov (460 KM) moči in 520 Nm navora. Osemvaljnik je enak kot v grancabriu sport, avtomobilu pa zagotavlja pospešek od 0 do 100 kilometrov na uro v 4,9 sekunde in doseganje hitrosti do 289 kilometrov na uro.
Kljub poudarjeni športnosti pa so pri Maseratiju poskrbeli tudi za obilo udobja v štirisedežni potniški kabini, kjer naj bi bilo udobje v drugi vrsti primerljivo s tistim v prvi. Po zaslugi nove zasnove sprednjih dveh sedežev so tako za zadaj sedeča sopotnika pridobili dodatnih 20 milimetrov prostora za noge.
Vsi štirje sedeži pa naj bi po zagotovilih konstruktorjev zagotavljali optimalni oprijem tudi med dinamično vožnjo, o ravni prepiha za posamezno sedežno mesto, še posebej če si voznik zaželi izkoristiti vse kar ponuja motor, pa previdno ne govorijo.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje