Na evropskih cestah od februarja 2011, javnosti pa se je predstavil že na avtosalonu v Parizu. Foto: M. Kr.
Na evropskih cestah od februarja 2011, javnosti pa se je predstavil že na avtosalonu v Parizu. Foto: M. Kr.

Kot poudarjajo pri izdelovalcu, so razvoj zmogljivega cestnega dirkalnika navdihnile želje kupcev po cestni različici granturismo, ki bi se ponašala z zmogljivostmi tekmovalnih modelov. To pa med drugim pomeni obilo motorne moči, ki jo bo v serijski različici vozila zagotavljal 4,7-litrski motor V8 z največjo močjo 330 kilovatov (450 KM) in največjim navorom 510 Nm. Cestni dirkalnik bo tako od 0 do 100 kilometrov na uro pospešil v 4,6 sekunde, končna hitrost pa bo presegla mejo 300 kilometrov na uro. Elektronska podpora menjalnika bo zagotavljala prestavljanje v 60 milisekundah, vozniki pa bodo lahko poleg že znanih nastavitev menjalnika auto in sport izbirali tudi opcijo race za popolni izkoristek zmogljivosti pogonskega agregata.

Prvi evropski kupci se bodo lahko z novo igračo za petičneže podali na vožnjo že februarja 2011, severnoameriški bodo prišli na vrsto malce pozneje.

Hitrost širitve na druge trge je namreč odvisna tudi od zanimanja kupcev na evropskih trgih, ki bo verjetno veliko. Pri Maseratiju so namreč zasnovali dovolj atraktivno vabo s številnimi zavidanja vrednimi lastnostmi. Dvosedežnik namreč ne poskuša ustvarjati privida praktičnosti z drugo sedežno vrsto in je namenjen ljubiteljem motornih pa tudi drugačnih presežkov, ki si želijo cestnega prestižneža z zmogljivostmi, primernimi za dirkališča.