Približno 80.000 novih primerkov tega modela je v letu 2011 zapeljalo na evropske ceste, skoraj polovica od tega na italijanske, kjer so prodali 35.000 vozil. Glede na obseg povpraševanja sledijo Francija z 9.200 primerki, Velika Britanija s 7.000 vozili in Nemčija s 6.300 vozili.
Zanimivo je, da se kupci niso najpogosteje odločali za značilno rdečo barvo, ki jo je izbralo 16 odstotkov kupcev, ampak za belo, ki jo je izbralo 35 odstotkov kupcev. Velika večina, kar 90 odstotkov, pa je izbrala pakete opreme z vrha ponudbe. Nad povprečjem v tem avtomobilskem razredu je bila tudi izbira pogonskih agregatov, saj je kar 15 odstotkov kupcev izbralo različico 1,4 multiair s 125 kilovati (170 KM), najbolj iskan pa je bil motor 1,6 multijet s 77 kilovati (105 KM) za katerega se je odločilo 35 odstotkov kupcev.
Slovenski trg se po količinah sicer ne more kosati z vodilnimi evropskimi, je pa giulietta dobila lani pospešek tudi v Sloveniji. Registriranih je bilo namreč 376 vozil, kar je precej več kot leta 2010, ko se je številka ustavila pri 94. Vsekakor pa je giulietta tudi na slovenskem trgu dosegla prevladujočo večino, saj je bilo lani registriranih skupno 397 vozil z znakom Alfa Romeo.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje