GLC je Mercedesova prodajna uspešnica. In enako velja tudi za njegovo različico z dodatnim nazivom “coupe”.
Ta prinaša odmik od tal športnega terenca in ga združuje z obliko kupeja. V primerjavi z običajnim GLC-jem je kupe enak do B-stebrička, za tem pa dobimo elegantno spuščajočo se strešno linijo in nekoliko daljši zadnji previs.
Tako kot pri običajni različici tudi za kupeja velja, da se pri oblikovanju drži preverjenega recepta, ki je najzaslužnejši za priljubljenost tega modela.
Nekaj manjši prtljažnik
Kupejevska strešna linija za ceno elegance vzame 75 litrov prtljažnega prostora, nekaj višine na zadnji klopi, pa tudi voznikov pogled nazaj.
Manj razkošen pogled nazaj ni tako velika ovira pri vsakdanji rabi tega avtomobila. Druga generacija modela z imenom GLC je namreč resnično do vrha naložena s tehnologijo, ki jo danes v svetu avtomobilizma označujemo za zelo napredno.
Tu so na primer kamere in senzorji, ki na osrednjem zaslonu zelo pregledno rišejo položaj avtomobila in vozniku pomagajo na ozkih parkiriščih.
Telefona ne boste uporabljali
Pa na primer povezan navigacijski sistem, ki s pomočjo obogatene resničnosti ponuja zelo nazorne in učinkovite navigacijske napotke. Moram priznati, da je to eden redkih navigacijskih sistemov v avtomobilih, ki ga uporabljam celo raje, kot da bi na ta velik zaslon povezal svoj mobilni telefon in uporabil sistem Android Auto z Googlovimi zemljevidi, kar pa je seveda po želji tudi mogoče storiti. Tehnološka češnja na torti pa so po mojem mnenju Mercedesovi digitalni žarometi s funkcijo projekcije. Gre za najnaprednejše žaromete ta hip, ki izjemno natančno sledijo dogajanju v prometu in za nameček na cesto rišejo različne opozorilne simbole. In ta sistem odlično deluje tudi v Sloveniji.
GLC je za zdaj še na voljo le z dvolitrskimi motorji, ki jim v različnih merah pomaga elektrika – torej od blago hibridne tehnologije z izjemno majhno baterijo do priključnega hibrida z baterijo, ki že omogoča precej izključno električne vožnje. Mi smo tokrat preizkusili vstopno bencinsko različico z oznako GLC 300 in ugotovili, da je ta motor precej živahnejši od vstopne dizelske različice.
Celoten test si lahko ogledate v videoreportaži iz oddaje Avtomobilnost. Vabljeni k ogledu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje