Prototip je izdelan na osnovi modela golf R z oplemenitenimi ključnimi sklopi, ki morajo biti dorasli zmogljivostim 2,0-litrskega štirivaljnika TSI. Motorju so vgradili nov turbinski polnilnik, ki zagotavlja večji tlak, prilagoditev ventilov poskrbi za manjšo porabo, dodatnih 100 konjev moči pa občutno vpliva na zmogljivosti prototipa, ki sicer tehta enako kot njegov krotkejši sorodnik s 300 KM (224 kW).
Golf R 400 po zaslugi motorja s 450 Nm navora pospeši od 0 do 100 kilometrov na uro v 3,9 sekunde, kar sekundo hitreje kot golf R, najvišja elektronsko omejena hitrost pa je 280 kilometrov na uro. K odličnim voznim lastnostim superšportnika pa seveda pomemben delež prispeva tudi stalni štirikolesni pogon 4motion.
Pri Volkswagnu sicer poudarjajo, da je golf R 400 le prototip in za zdaj z njim nimajo načrtov za serijsko proizvodnjo, a tisti za zdaj v uradni formulaciji dopušča tudi možnost vsaj maloserijske proizvodnje, če bo za avtomobil dovolj zanimanja.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje