V avtoparkiranje lahko poseže tudi voznik. Foto:
V avtoparkiranje lahko poseže tudi voznik. Foto:
Passat CC
Serijski passati imajo vgrajen star sistem za pomoč pri parkiranju. Foto: VW

Napredni "park assist vision" voznikom dopušča, da vozilo pripeljejo v bližino parkirnega prostora in z ukazom preklopijo na avtomatsko parkiranje. Voznik lahko nato izbere, ali bo ostal v avtomobilu in si ogledoval, kako deluje sistem, ali pa bo to opazoval od zunaj. Vozilo se bo samo parkiralo vzvratno, ugasnilo motor in zaklenilo vrata.

S kamere prek računalnika na volan
Sistem samoparkiranja pri passatu uporablja dve kameri na zunanjih ogledalih, s katerimi avtomobil izmeri prostor za parkiranje. Kamere so povezane z računalnikom, ki določi pot, na kateri ni ovir. Računalnik pošlje ukaze volanu, elektronski parkirni zavori, menjalniku in motorju. Avtomobil nato počasi "zdrsne" na svoje mesto.

Za pomoč sta še dve dodatni kameri na maski in zadku vozila. Da parkiranje mine brez težav, pomagajo senzorji, ki ustavijo vozilo, če se za njim pojavi kakšen predmet ali človek. Med dobesednim avtoparkiranjem lahko z daljinskim upravljavcem poseže tudi voznik.

Sistem za zdaj brez proizvodnje
Volkswagnov sistem za pomoč pri parkiranju je že vgrajen v tourane, ttiguane in passate, a bo novi sistem precej izboljšan. Zdajšni sistem dovoljuje pomoč pri paralelnem parkiranju, novi sistem pa bo lahko parkiral vzratno.

Iz Volkswagna so še sporočili, da sistem ne bo šel v serijsko proizvodnjo.