Japonski izdelovalec predstavlja na mednarodnem avtomobilskem salonu IAA v Frankfurtu prototip, s katerim naj bi se vozniki med tednom vozili po mestnih cestah, v prostih dneh pa na poživljajočo vožnjo čez gorske prelaze. Tako nekako opisujejo značaj križanca Nissanovi oblikovalci oziroma prodajni strategi.
Oblikovan naj bi bil po okusu mlajših
Prototip je bil zasnovan v sodelovanju evropskih in japonskih oblikovalcev, znova pa omenjajo mlajše generacije uporabnikov, kar pri uveljavljenem in podobno zasnovanem serijskem modelu ni popolnoma držalo, saj je osvojil tudi številne starejše uporabnike, ki cenijo predvsem kompaktnost in višji položaj sedenja.
Morebitna serijska različica, razvita iz 4.100 milimetrov dolgega prototipa, po besedah prvega moža Nissanovega oblikovalskega oddelka naj ne bi predstavljala morebitne zamenjave modela juke, so pa s prototipom želeli pokazati skrajnosti razvoja mestnih terenskih vozil.
Hibridni pogon in neposreden prenos vožnje na spletu
Pogonski sklop prototipa gripz je seveda trendovsko hibridni, kombinacija bencinskega in elektromotorja. Po voznih zmogljivostih naj bi bil podoben dinamičnemu športniku, a hkrati sposoben tudi premagovanja zahtevnejših voznih razmer. Tako rekoč samoumevno so v prototip vgradili tudi popoln nabor Nissanovih asistenčnih sistemov.
Poleg drzne oblike pa se lahko gripz pohvali še z eno nadvse moderno posebnostjo. V lučeh ima namreč vgrajene naprej usmerjene kamere, ki snemajo vožnjo. Uporabnikom bi omogočale neposreden prenos in delitev izkušnje s prijatelji prek spleta ali pa arhiviranje najbolj zanimivih odsekov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje