Jazz je v primerjavi s predhodnikom večji in bi kljub temu, da ga uvrščajo med »kompaktneže«, brez večjih težav služil kot edini družinski avto. Po besedah konstruktorjev so poskušali izpolniti štiri ključne cilje in sicer ustvariti všečen sodoben dizajn, zagotoviti prilagodljivo in uporabno notranjost, doseči učinkovite in hkrati za voznika zabavne zmogljivosti ter ponuditi tehnološko dovršene varnostne sisteme.
"Prtljažnik" v potniški kabini
Petvratni jazz je dolg 3.995 milimetrov, kar je 40 milimetrov več kot predhodnik, medosno razdaljo pa so mu povečali za 30 milimetrov. Z rastjo so največ pridobili sopotniki na zadnjih sedežih, ki sledijo tradiciji znamke in omogočajo izviren način zlaganja sedalnega dela navzgor, ki drugo sedežno vrsto spremeni v visok prtljažnik.
V zadku je seveda še klasični prtljažnik s prostornino 354 litrov, kar je 17 litrov več kot pri predhodniku, s popolnim zlaganjem zadnje klopi, pa nastane »tovorni prostor« z ravnim dnom in prostornino 1.314 litrov.
Komunikacijskim trendom pri Hondi sledijo s sistemom connect, asistenčni sistemi pa voznika opozorijo na možnost trka, nenamerno zapuščanje voznega pasu, samodejno preklapljajo med dolgimi in kratkimi lučmi, prepoznavajo znake za omejitev hitrosti in po potrebi samodejno zmanjšajo hitrost.
Za pogon le en bencinski motor
Motorna ponudba bo omejena le na en motor in sicer novi 1,3-litrski bencinski motor z največjo močjo 75 kilovatov (102 KM) ter navorom 123 Nm. Pri Hondi poudarjajo, da je novinec varčnejši od starejšega 1,2-litrskega in bolj dinamičen od starejšega 1,4-litrskega, ki ju ni več v ponudbi.
Kupci bodo lahko v kombinaciji z omenjenim novim motorjem izbrali ročni šeststopenjski menjalnik ali samodejni CVT, paketi opreme pa so na voljo trije. Za najcenejšega jazza bo treba na slovenskem trgu odšteti 15.800 evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje