Prihod prenovljenega HR-V sovpada s 25. obletnico, odkar je originalni insight Hondi prinesel hibridno tehnologijo. Foto: Honda
Prihod prenovljenega HR-V sovpada s 25. obletnico, odkar je originalni insight Hondi prinesel hibridno tehnologijo. Foto: Honda

Naj ponovimo, kar smo v Avtomobilnosti ugotovili na testu trenutne generacije honde HR-V, ki smo jo na slovenskih cestah pričakali leta 2022. To je klasični hibrid – hibrid, ki baterijo polni brez polnilnega kabla. Hibridni pogon honde HR-V tvorijo dva elektromotorja in 1,5-litrski bencinski motor, ki lahko delujejo v popolnoma bencinskem, hibridnem ali popolnoma električnem režimu in poganjajo izključno sprednji par koles.

HR-V je najmanjši Hondin križanec, vendar pri Hondi pravijo, da zaradi drugačnega pristopa v kabini daje občutek večjega avtomobila. Foto: Honda
HR-V je najmanjši Hondin križanec, vendar pri Hondi pravijo, da zaradi drugačnega pristopa v kabini daje občutek večjega avtomobila. Foto: Honda

Dva elektromotorja in bencinski motor, s skupno sistemsko močjo 96 kW (131 KM), so v sprednjem delu, baterija je pod prtljažnikom. Avtomobil večino časa poganjata elektromotorja, termični motor pa služi kot generator elektrike ali za polnjenje baterije. Ko voznik zahteva maksimalno moč, se tudi bencinski motor dejavno vključi v pogon koles.

Poudarek na udobju

Pogon so Japonci medtem še izboljšali. Popravki so doleteli bencinski motor, ki zaradi posodobitev zmore predvsem pri mestni vožnji in pospeševanju več voziti v električnem načinu. Bolj linearen je tudi pospešek, potniki pa tudi na račun izboljšav materialov in dodatne izolacije v kabini slišijo manj trušča in manj tresljajev.

Oblikovne spremembe so majhne, v kabini so uporabljeni kakovostnejši materiali, tudi asistenčnih sistemov je več kot prej. Foto: Honda
Oblikovne spremembe so majhne, v kabini so uporabljeni kakovostnejši materiali, tudi asistenčnih sistemov je več kot prej. Foto: Honda

Za notranjost je značilna minimalistična estetika s premišljeno postavljenimi elementi, ki povečajo občutek prostornosti. Ker je kljub 4,3 metra dolžine na zadnjih sedežih veliko prostora, na cestah vidimo tudi taksiste s HR-V-jem. "Magični sedeži” (magic seats), pri katerih lahko z le nekaj potezami zadnjo klop zelo preprosto zložimo, s tem pa pridobimo zelo priročen prostor v zadnjem delu avtomobila, ostajajo.

Osvežena podoba Honde HR-V pa je dobila tudi posebno izdajo – opremo Advance Style Plus, ki ima poleg dvobarvne karoserije in tribarvne dekoracije na maski motorja še temno oblogo na stropu in panoramsko streho.

Hondo HR-V smo pred prenovo v Avtomobilnosti preizkusili. Kaj smo izvedeli? Več v videoreportaži.