Honda z modelom CR-V predstavlja svoj prvi priključni hibridni pogonski sklop v Evropi, oznaka zanj je e:PHEV. Ta prinaša v osnovi isto preverjeno tehnologijo pogonskega sklopa kot hibridna izvedenka, vendar z eno bistveno razliko – baterija s 17,7 kWh omogoča do 79 kilometrov vožnje (WLTP) v električnem načinu.
Večja električna pomoč, ki jo zagotavlja priključni hibridni sistem, omogoča manjšo porabo bencina, ki je ob popolnoma napolnjeni bateriji 0,8 l/100 km, izpusti CO2 pa 19 g/km. To je ključen podatek v letu, v katerem so v EU-ju začeli veljati strožji predpisi glede izpustov CO2 v ozračje. Baterija se vedno izprazni le toliko, da vozilo preklopi v hibridni način vožnje. Priključni hibrid ne ponuja možnosti štirikolesnega pogona.
Baterije so shranjene v dnu vozila, zato se je za 40 litrov (na 635 litrov) povečala prostornina prtljažnika. Polnilna vratca so na levem sprednjem odbijaču in se odprejo s pritiskom na pokrov polnilnih vratc. Baterija ne omogoča hitrega polnjenja, vseeno pa nadzor polnjenja v povezavi z grelnikom omogoča boljše delovanje v hladnejših dneh. CR-V lahko na javnih polnilnicah (ima 6,8 kW moči polnilnika) napolnimo v 2,5 ure, na klasični hišni vtičnici pa v 7,5 ure.
Še ena prednost PHEV-različice CR-V je večja vlečna zmogljivost. S klasičnim hibridom lahko vlečete prikolico z maso do 750 kilogramov, v primeru priključnega hibrida pa do 1,5 tone. Tudi obremenitev na kljuki je lahko večja za 25 kilogramov.
Oblikovne spremembe na zunaj in v kabini niso velike, posebnost je edinstvena zlata barva, ima pa PHEV ob izbiri le ene, najvišje stopnje opreme, še 360-stopinjsko kamero in parkirnega pilota.
Hondo CR-V smo v Avtomobilnosti že spoznali v vožnji. Vabljeni k ogledu videoreportaže.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje