Po predstavitvi leta 2007 so i30 kupci dobro sprejeli na številnih evropskih trgih in do letos jih je bilo prodanih več kot 400 tisoč, od tega v Sloveniji 7.582. K uspehu modela je brez dvoma pripomogla izrazita evropeizacija, saj je bil že prvi i30 zasnovan v evropskem razvojnem centru, evropska pa je tudi proizvodnja. Tudi nova generacija je nastala v Evropi, kjer jo bodo izdelovali v Evropi, v Hyundaijevi tovarni na Češkem.
V primerjavi s predhodnikom je novinec v dolžino malce zrasel, z nižjim podvozjem pa dobil še malce športnejši videz in navsezadnje tudi boljše rezultate pri porabi oziroma izpustih ogljikovega dioksida. Pri pogonskih agregatih sta na izbiro dva trojčka, bencinski in dizelski. Prvega predstavljajo 1,4-litrski motor z največjo močjo 73 kilovatov (99 KM) ter dva 1,6-litrska motorja z močjo 88 kilovatov (120 KM) oziroma 99 kilovatov (135 KM). Dizelski trojček pa dopolnjujejo 1,4-litrski z močjo 66 kilovatov (90 KM) ter dva 1,6-litrska z močjo 81 kilovatov (110 KM) oziroma 94 kilovatov (128 KM).
Pri opremi so na voljo štiri dokaj izdatne serijske ravni in nekaj dodatnih paketov za doplačilo. Za najcenejšega i30 z najšibkejšim bencinskim motorjem je treba v Sloveniji odšteti 13.990 evrov, za najcenejšo dizelsko različico pa 15.790 evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje