Elantra se po enogeneracijskem premoru vrača na slovenski trg. Foto: M. Kr.
Elantra se po enogeneracijskem premoru vrača na slovenski trg. Foto: M. Kr.

Korejski izdelovalec bo namreč peto generacijo modela, ki se je prvič predstavil leta 1990, prodajal predvsem na domačem trgu in v Združenih državah Amerike. Hyundai ima na slovenskem trgu že bogato ponudbo modelov za različne okuse, z novo generacijo elantre pa želijo zadostiti predvsem povpraševanju nekdanjih kupcev in pa tistih, ki si želijo sodoben in dovolj prostoren avtomobil za sprejemljivo ceno.

Motor bo v ponudbi le eden, in sicer 1,6-litrski bencinski štirivaljnik z največjo močjo 97 kilovatov (132 KM) in navorom 158 Nm. Bodo pa lahko kupci izbirali med dvema menjalnikoma, šeststopenjskim ročnim in šeststopenjskim samodejnim. Po zagotovilih izdelovalca povprečna poraba goriva znaša le 6,4 litra goriva na sto kilometrov, v zrak pa izpuha 148 gramov ogljikovega dioksida na kilometer.

Nekaj več izbire bodo imeli kupci pri opremi, saj jim bodo ponudili tri ravni opreme in še nekaj dodatkov za doplačilo. Za najcenejšo različico bo treba v Sloveniji odšteti 13.990 evrov, za najdražjo na ceniku pa 16.390 evrov.

Pri uvozniku ob tem poudarjajo, da bo imela tudi elantra enako petletno jamstvo kot drugi modeli v ponudbi, kar pomeni splošno jamstvo brez omejitve prevoženih kilometrov, mobilno jamstvo in program brezplačnih preventivnih pregledov vozila.