Hyundai ne skriva ambicij, da si želijo z mikavnim in tehnološko naprednim i40 odločno poseči v tržni razred, kjer kupci pričakujejo veliko za sprejemljivo ceno. Glede na dejstvo, da v Evropi v tem razredu prevladuje povpraševanje po karavanih, so se odločili, da kupcem najprej ponudijo prav različico s povečanim prtljažnikom. Njegova prostornina je 553 litrov, s podiranjem sedežev, pa je mogoče prostor povečati na 1.719 litrov.
V avtomobilu, ki v dolžino meri 477 centimetrov, je dovolj prostora za voznika in do štiri sopotnike, ponudba opreme pa je izdatna in vključuje tudi številne tehnološke igračke po okusu ljubiteljev bolj ali manj uporabnih novosti. Poleg številnih elektronskih pomočnikov za večjo raven varnosti, je kar nekaj dodatkov namenjenih tudi udobju, kot je na primer aktivna pomoč pri parkiranju.
Uvoznik na slovenskem trgu ponuja tri ravni serijske opreme in nekaj samostojnih dodatkov ali pa kar celoten paket opreme, namenjen predvsem poslovnim uporabnikom, ki jim bo i40 služil kot udobno in reprezentančno poslovno vozilo. Pri motorni ponudbi bo sicer nekaj manj možnosti izbire, vendar še vedno dovolj za večino uporabnikov avtomobilov tega razreda.
Na voljo bodo namreč štirje motorji, od tega dva dizelska z enako gibno prostornino 1.685 kubičnih centimetrov, šibkejši s 85 kilovati (115 KM), močnejši pa s 100 kilovati (136 KM) ter dva bencinska štirivaljnika. Šibkejši 1,6-litrski zmore 99 kilovatov (135 KM), močnejši 2,0-litrski pa 130 kilovatov (177 KM).
Za najcenejšo bencinsko različico bo treba na slovenskem trgu odšteti 21.490 evrov, za dizelsko pa 22.590 evrov. Do konca leta načrtujejo prodajo 150 vozil, že decembra pa bodo ponudbo razširili še z limuzinsko različico, pri kateri pa bo na voljo manj pogonskih agregatov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje