Hyundai ix20 je bil narejen za evropski okus v znamkinem razvojno-oblikovalskem centru v Rüsselsheimu. Foto: Hyundai
Hyundai ix20 je bil narejen za evropski okus v znamkinem razvojno-oblikovalskem centru v Rüsselsheimu. Foto: Hyundai

Hyundai ix20 je novost v ponudbi korejske znamke, razvit in narejen pa za okus Evropejcev, ki iščejo uporabnost, dinamičnost in zanesljivost.

To so trije glavni aduti, ki jih ob prihodu novinca tudi na slovenski trg izpostavljajo pri izdelovalcu. Uporabnost utemeljujejo s prostorno in prilagodljivo notranjostjo, dinamiko s ponudbo sodobnih in trendovsko varčnih motorjev, prepričanje v zanesljivost pa dokazujejo s petletnim trojnim splošnim jamstvom brez omejitve kilometrov, asistenco na cesti in brezplačnimi preventivnimi pregledi. Ponudbo motorjev predstavljata dva bencinska in dva dizelska štirivaljnika. Šibkejši 1,4-litrski bencinski motor zmore 66,2 kilovata (90 KM), močnejši 1,6-litrski pa 91,5 kilovata (124 KM). Dizelska motorja sta oba 1,4-litrska razlika pa je v njunih močeh, prvi zmore 57 kilovatov (78 KM), drugi pa 66 kilovatov (90 KM).

Za vstopni model s šibkejšim bencinskim motorjem in prvo raven opreme je treba odšteti 12.490 evrov, za najdražjega na ceniku s šibkejšim dizlom pa 19.290 evrov.

Kupci, ki si zaželijo zmogljivejši dizelski agregat, pa morajo zanj doplačati okroglih 500 evrov, saj je »energetska« nadgradnja motorja na seznamu dodatne opreme. Serijskih paketov je kar pet, čeprav je že na vstopnem za znamko tradicionalno obilje opreme, pa se bodo kupci zaradi praktičnih malenkosti in dejstva, da z osnovnim paketom ponujajo le en motor, verjetno odločali za prestop v prvi višji razred, kjer se cene začnejo z zneskom 13.690 evrov.

Da na začetku omenjena samozavest izdelovalca ni neupravičena, potrjujejo tudi prvi vtisi o novincu po predstavitvi, o ustreznosti ravni samozavesti cene pa bodo hitro odločili predvsem cenovno občutljivi kupci.