Predstavitev karavanskega novinca je septembra lani vnesla kar nekaj nemira med tekmece, saj je i40 sodobno zasnovan avtomobil, ki hitro ustreže okusu evropskih kupcev. Tudi 4,74 metra dolga limuzina sledi tem smernicam, saj so jo zasnovali v Hyundaijevem evropskem razvojno-raziskovalnem centru v Rüsselsheimu in kupcem ponuja pravzaprav vse, kar je mogoče najti tudi pri karavanu. Oprema je enaka, za pogon je mogoče izbirati med dvema dizelskima in dvema bencinskima motorjema.
Dizelski par sestavljata štirivaljnika z gibno prostornino 1,7 litra, šibkejši zmore 85 kilovatov (116 KM) in največji navor 260 Nm, močnejši zmore 100 kilovatov (136 KM) in 330 Nm navora. Bencinski par pa sestavljata 1,6-litrski motor z močjo 99 kilovatov (135 KM) in navorom 165 Nm ter 2,0-litrski motor z močjo 130 kilovatov (177 KM) in navorom 213 Nm.
Čeprav ima i40 sedan kot limuzina klasično triprostorsko zasnovo s štirimi vrati, pa je prtljažni zadek, v katerem je 505 litrov prostornine namenjene prtljagi, zaradi loka strehe lepo "skrit" in avtomobilu zagotavlja bolj dinamičen videz.
Ravni opreme so tri, za najcenejšo različico i40 sedan 1,6 GDI comfort pa morajo kupci v Sloveniji odšteti 18.990 evrov, kar je okroglih 1.000 evrov manj od primerljive karavanske različice.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje