Zasloni na dotik v avtomobilih so s stališča varnosti lahko problematični, ugotavljajo različne neodvisne raziskave. Število klasičnih gumbov v avtomobilskih kabinah sodobnih avtomobilov je vse manj. To ni všeč Hyundaievemu glavnemu oblikovalcu Hak Soo Haju, ki se zavzema za kompromis.
Leta 2021 si je zato zamislil konceptno vozilo pony, ki je bil električna predelava originalne kombilimuzine iz leta 1980. Poleg elektrifikacije je vključeval še vrsto drugih sodobnih tehnologij, ki jih poznamo iz modelov ioniq, med drugim luči v parametrični zasnovi.
"Ko smo oblikovali samovozeče avtomobile za sejem zabavne elektronike CES v Las Vegasu, smo odvzeli volan in na koncu dobili nekaj, kar je bilo videti kot hiša na kolesih. Zato sem želel v notranjosti več avtomobilskega navdušenja. Tako sem se odločil za mešanje digitalnega in analognega sveta," je dejal Ha. Po njegovih besedah mora oblikovalce zanimati, kaj je novo, ne sme pa biti to edino merilo njihovega dela.
"Upoštevati je treba človeški dejavnik, ergonomijo in varnost," je pojasnil. "Ljudje so sami po sebi konservativni, zato bodo, če nekaj radikalno spremenite, zmedeni, v kriznih razmerah pa jih lahko zagrabi panika," je dodal.
To še ne pomeni, da Ha ne priznava napredka. Hyundai je po njegovih besedah absolutno odprt za nove tehnologije, pogoj pa je, da so uporabniku prijazne in varne.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje