Hyundaijev jekleni konjiček je zasnovan in oblikovan predvsem po željah evropskih kupcev. Zunanja podoba sonate je bolj elegantna od svojih predhodnic in zato deluje bolj prefinjeno, hkrati pa zaradi enostavnosti elementov tudi veliko bolj domače.
Sprednji del je spuščen nižje, pokrov motorja je ob straneh zaobljen in se hkrati dviguje, s čimer ostaja prostor za ostro oblikovane trapezoidne luči. Zadnji del sonate je oblikovan podobno kot sprednji, le da ima pokrov prtljažnika bolj ostrokotno linijo.
Novi avtomobil je od predhodnika daljši in višji za 55 mm, hkrati pa je tudi 26 mm širši.
Ravno zaradi tega je njegova notranjost prostornejša, prtljažnik pa sprejme 523 litrov prtljage. V sonato so serijsko vgrajeni vsi pomembnejši varnostni elementi - ABS z EBD, ESP in BAS, nova zasnova varnostne kletke, aktivni vzglavniki in šest zračnih blazin.
V Sloveniji bo na voljo z 2,4-litrskim bencinskim motorjem, ki zmore 119 kW (161 KM) pri 5.800 vrtljajih v minuti in 219 Nm navora pri 4.250 vrtljajih v minuti, naslednje leto pa lahko pričakujemo tudi 2,0-litrski bencinski motor s 141 KM in 2,0-litrski CRDi motor s tehniko skupnega voda.
Prva generacija sonate je svojo premiero doživela že leta 1985, navduševala je predvsem korejske in ameriške voznike. Peta generacija pa želi ugajati predvsem evropskim kupcem.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje