Insignia OPC se od svojih bolj krotkih sorodnic razlikuje tudi navzven. Foto: Opel
Insignia OPC se od svojih bolj krotkih sorodnic razlikuje tudi navzven. Foto: Opel

Avtomobil, ki je namenjen ljubiteljem motornih presežkov in ga odlikuje tudi stalni štirikolesni pogon, tako ponuja še malce več udobja za vse tiste, ki jim ni do stalnega nadzora nad prenosom moči. Zmogljivosti, poraba in vrednosti emisij so po zagotovilih izdelovalca tudi z novim samodejnim menjalnikom povsem primerljive z ročno izvedbo. Insignia OPC s samodejnim menjalnikom namreč od nič do 100 kilometrov na uro pospeši v 6,3 oziroma 6,6 sekunde, odvisno od tega, ali gre za limuzino, petvratno različico ali sports tourer. Največja hitrost je pri vseh karoserijskih izvedbah elektronsko omejena na 250 kilometrov na uro.

Povprečna poraba goriva in izpust ogljikovega dioksida pri limuzini in kombilimuzini sta 10,7 litra na 100 kilometrov oziroma 251 gramov na kilometer, pri karavanskem sports tourerju pa 11 l/100 km in 259 g/km.

Prilagodljivi nadzor delovanja menjalnika je usklajen z mehatroničnim sistemom aktivnega podvozja FlexRide, pri katerem lahko trdoto blaženja in druge značilnosti delovanja voznik uskladi z individualnimi merili in slogom vožnje. Izbrati je mogoče standardni program ali program delovanja sport, pri katerem se utrdi podvozje, kar manjša odklone karoserije in veča vodljivost. Volan postane neposrednejši, motor odzivnejši, trdota podvozja pa je skladna tudi z agresivnejšim slogom vožnje. Tako se ob odločnem pospeševanju točka, pri kateri menjalnik prestavi, približa največjim dopustnim vrtljajem ter povsem izkoristi moč in navor zmogljivega motorja.