Hyundai se želi uveljaviti tudi na področju alternativnih pogonskih sklopov, kot je električni z gorivnimi celicami. Foto: Hyundai
Hyundai se želi uveljaviti tudi na področju alternativnih pogonskih sklopov, kot je električni z gorivnimi celicami. Foto: Hyundai

Korejska znamka je ključni del razvoja in oblikovanja znova zaupala evropskemu tehničnemu centru znamke v Rüsselsheimu, saj bo serijski naslednik primarno namenjen evropskim kupcem. Takšen recept pa se je v nekaj zadnjih letih že dokazal kot uspešen in dober temelj za nadaljnjo prodajo.

Kot poudarjajo pri znamki, so oblikovalci pod vodstvom Petra Schreyerja navdih za oblikovno in tehnološko zasnovo križanca iskali v letalski industriji. Poleg sodobnih in lažjih materialov so na skupni masi prototipa prihranili tudi s pomočjo racionalizacije in odstranjevanjem odvečne teže, kjer je bilo mogoče.

Zunanja podoba intrada nakazuje smernice oblikovalskega razvoja pri znamki Hyundai, očem bolj skrit pa bo hibridnih pogonski sklop z gorivnimi celicami. Elektrarna na krovu naj bi oskrbovala litij-ionsko baterijo z zmogljivostjo 36 kWh, doseg vozila z enim polnjenjem goriva za delovanje gorivnih celic pa naj bi bil 600 kilometrov.