Hyundai i10 si je od leta 2007 dalje osvojil 450.000 kupcev, samo letos pa naj bi prodali 74.000 primerkov novega i10. Foto: M. Kr.
Hyundai i10 si je od leta 2007 dalje osvojil 450.000 kupcev, samo letos pa naj bi prodali 74.000 primerkov novega i10. Foto: M. Kr.

Korejska znamka je na slovenski trg pripeljala v Evropi razvit in izdelan model i10, ki se pri prostornosti in ravni opreme spogleduje z razredom višje.

Tudi i10 se ni mogel izogniti pogostemu pojavu rasti predstavnikov posameznega razreda, saj je s 3.665 milimetrov dolžine 80 milimetrov daljši in 1.660 milimetri širine 65 milimetrov širši od svojega predhodnika. V nasprotju z rastjo v dolžino in širino pa se je najmanjši hyundai za 50 milimetrov znižal in z višino 1.485 milimetrov deluje na pogled bolj dinamično.

Oblikovalci so se potrudili tudi pri zunanjem videzu in poskušali oblikovati evropskim okusom všečen avtomobil, ki se z izdelki razreda višje še bolj očitno spogleduje v notranjosti. Dvobarvnost armature in oblog popestri videz in izboljša vtis o prostornosti štirisedežne ali petsedežne potniške kabine, za katero je še prtljažnik s prostornino 252 litrov, kar je 12 odstotkov več kot pri neposrednem predhodniku.

Generacijske razlike so še bolj očitne pri sestavi opreme, saj je na seznamih serijske in dodatne opreme mogoče najti marsikaj, kar bi sicer pričakovali v višjih razredih. Ravni opreme, za katere se lahko odločijo kupci v Sloveniji, so tri, pri motorjih je za zdaj ponudba omejena le na dva, in sicer 1,0-litrski bencinski motor z močjo 48,5 kW (66 KM) in 1,25-litrski motor z močjo 64 kW (87 KM). Z malce zamude naj bi tudi v Slovenijo prispela še različica z bencinskim in plinskim pogonom (LPG).

Za najcenejšega šibkejšega Hyundaijevega malčka je treba v Sloveniji odšteti 8.990 evrov, za zmogljivejšega pa 9.440 evrov.