Z reklamno navdihnjeno akcijo so želeli dokazati, da se avtomobil dobro odreže v družinski vlogi tudi ko gre za vzdržljivost pri skrajnostih vsakodnevne uporabe. Skupino 25 otrok, najmlajši je imel štiri leta, najstarejši pa deset let, so še dodatno spodbujali, da si naj dajo duška in počnejo z avtomobilom vse tisto, kar si njihovi starši sicer ne bi želeli pri domačem štirikolesniku.
Pokrov motorja so izrabili za tobogan, sedeže za trampolin, streha in vrata so se izkazala v vlogi bobna, celotna karoserija je bila odlična magnetna tabla. Manjkalo ni blata, ki ni bilo ustvarjeno le z vodo, ampak tudi s pomarančnim sokom, še več zadnjega je končalo na sedežih. Dodobra so preizkusili tudi različna stikala, še posebej tista za spuščanje in dvigovanje stekel. Za dodatno zabavo je poskrbela kamera za vzvratno parkiranje, ki so jo izkoristili za spakovanje in »neposredni prenos« na prikazovalnik v vzvratnem ogledalu.
Kljub izdatnemu trpinčenju celotnega vozila, pa je bil po temeljitem čiščenju i30 menda skoraj kot nov in jo je po napadu 25 otrok, zaradi vzdržljivih materialov, prilagojenih tudi bolj grobi »uporabi« odnesel le z manjšimi praskami. Letošnja akcija izpostavljanja karavanske različice i30 pa ni bila prva, saj so lani petvratno kombilimuzino za nekaj časa prepustili skupini 40 opic.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje