Novinec v ponudbi korejske znamke i30, ki je po poreklu pravi Evropejec, v marsičem sledi večjemu sorodniku i40. Foto: M. Kr.
Novinec v ponudbi korejske znamke i30, ki je po poreklu pravi Evropejec, v marsičem sledi večjemu sorodniku i40. Foto: M. Kr.

Nova generacija karavanov ne nosi več nekdanje dodatne oznake cw, od neposrednega predhodnika pa se močno razlikuje tudi po ponudbi opreme in motorjev. Karavan, ki je od petvratne različice za 185 milimetrov daljši, se namreč ponaša z izdatnim naborom sodobne opreme, primerljive s tisto iz večjega sorodnika i40. Čim več kupcev pa bodo poskušali osvojiti tudi s pestro ponudbo pogonskih agregatov, trije so bencinski in trije dizelski.

Bencinski trojček sestavljajo 1,4-litrski motor z največjo močjo 73 kilovatov (100 KM) in 137 Nm navora ter dva 1,6-litrska motorja z močjo 88 kilovatov (120 KM) in navorom 156 Nm ter močjo 99 kilovatov (135 KM) in navorom 164 Nm. Podobno je glede na gibno prostornino sestavljen tudi dizelski trojček. Začenja ga 1,4-litrski z močjo 66 kilovatov (90 KM) in navorom 220 Nm ter dva 1,6-litrska. Prvi zmore 81 kilovatov (110 KM) moči in 260 Nm navora, drugi pa 94 kilovatov (128 KM) moči in prav tako 260 Nm navora.

Pri vseh motorjih je 6-stopenjski ročni menjalnik v serijski ponudbi, kupci pa lahko pri 1,6-litrskih motorjih kot opcijo izberejo 6-stopenjski samodejni menjalnik.

Karavan, ki je bil zasnovan v Evropi, kjer ga tudi izdelujejo, je v primerjavi s petvratnim sorodnikom približno 900 evrov dražji, letos pa naj bi jih na slovenske ceste zapeljalo vsaj 200 oziroma približno 30 odstotkov celotne prodajne kvote modela i30. Za najcenejšega karavana bodo morali kupci v Sloveniji odšteti 14.890 evrov.