Prototip kupeja s klasičnim pogonom zadnjih koles so zasnovali oblikovalci v razvojnem centru skupine Hyundai v Namjangu v Južni Koreji. HND-9 je deveti prototip, izdelan v tem centru, oblikovno pa se bo poskušal bolj kot evropskim prikupiti severnoameriškim in azijskim kupcem, na katere močno računajo pri korejski globalni znamki.
Podrobnejše tehnične podrobnosti bodo razkrili ob premieri v Seulu, že ob objavi prvih uradnih risb pa so povedali, da je za pogon predviden 3,3-litrski bencinski motor GDi, oplemeniten s turbino, ki zmore 272 kilovatov (370 KM) moči.
Prototip elegantnega športnika s poudarjenim motornim delom in dolgo medosno razdaljo ima dvižna vrata, ki se jim bodo verjetno pri serijski različici odpovedali, preostalo pa že bolj ali manj nakazuje podobo serijske različice, ki bo brez dvoma v prihodnosti obogatila ponudbo ambicioznega korejskega izdelovalca. Hyundai ima namreč zunaj Koreje že sedem proizvodnih središč s približno 80.000 zaposlenimi, v letu 2012 pa so prodali 4,4 milijona vozil.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje