Pri novejših modelih, predstavljenih v nekaj zadnjih letih, je namreč Hyundai izbral sistematično kombinatoriko črk in številk, santa fe pa je po mnenju prodajnih strategov postal po dobrem desetletju na trgu in približno 2,56 milijona prodanih primerkih že uveljavljena samostojna blagovna znamka. Glede na 1.561 doslej prodanih primerkov pa gotovo ni neznanec tudi na slovenskih cestah.
Nova generacija križanca SUV, ki je z leti postal oblikovno zrelejši in elegantnejši, ima na zunanji podobi številne oblikovne detajle, značilne za novejše Hyundaijeve modele. Notranjost pa je, čeprav je od skupnega večmilijonskega prodajnega rezultata na evropske trge pripeljalo le približno 350.000 vozil, zasnovana dovolj univerzalno in blizu okusu evropskih kupcev.
Še bolj značilno evropska pa bo, vsaj na naši celini, tudi ponudba pogonskih agregatov. Dva med njimi sta dizelska in en bencinski. Prvi par sestavljata 2,0-litrski motor CRDi z največjo močjo 110 kilovatov (150 KM) in navorom 383 Nm ter 2,2-litrski motor CRDi z močjo 145 kilovatov (197 KM) in navorom 421 Nm. Bencinske hlape pa zastopa 2,4-litrski motor GDI z močjo 141 kilovatov (192 KM) in navorom 242 Nm.
Za najcenejšo različico santa feja bo treba na slovenskem trgu odšteti 27.990 evrov, izbirčnejšim kupcem pa bodo ponudili še štiri dodatne stopničke pri opremi. Je pa treba ob tem dodati, da je pestrost ponudbe izrazito usmerjena na različice z 2,2-litrskim motorjem in štirikolesnim pogonom, ki bo verjetno tudi najbolj iskana. Preostala dva motorja sta zastopana le v kombinaciji z eno ravnjo opreme.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje