Model z oznako i20 je na trg pripeljal leta 2009, čeprav je sledil kolesnicam uveljavljenega getza, pa je tudi v razredu B potrdil uspešen razvoj znamke, ki se ne boji evropskih tekmecev. Enako velja za novo generacijo, ki v teh dneh začenja boj za slovenske kupce. Novinec ostaja po zunanjih merah skoraj v enakih okvirih kot predhodnik, dokaj zadržani so bili tudi pri prenovi zunanjosti, več pa je vsebinskih novosti.
Na zunanjosti je v primerjavi z neposrednim predhodnikom še največ razlik v podobi prednjega dela, vključno z novimi svetlobnimi telesi, pri katerih je kar nekako samoumevna uporaba LED-diod. V sprednjem delu pa se pod motornim pokrovom skrivajo pomembnejše vsebinske novosti, saj so temeljito prenovili ponudbo motorjev in dodali povsem nov 1,1-litrski dizelski trivaljnik. Motor zmore 55 kilovatov (75 KM) moči, po zaslugi Hyundajevega "ekološkega paketa" blue drive pa v zrak na kilometer izpuha le 84 gramov ogljikovega dioksida.
Poleg omenjenega novinca je v ponudbi še 1,4-litrski dizelski predstavnik z močjo 66 kilovatov (90 KM), bencinske hlape pa zastopata 1,2-litrski motor z močjo 62,5 kilovata (85 KM) in najzmogljivejši v ponudbi motorjev, 1,4-litrski štirivaljnik z močjo 73,6 kilovata (100 KM).
Med vsebinskimi novostmi pri novem i20 pa je poleg omenjenega mogoče najti tudi nekaj uporabnih dodatkov v opremi, kot so pametni ključ, zagon in izklop motorja s stikalom, tempomat in omejevalnik hitrosti, tipalo za del in kamera za pomoč pri parkiranju.
Za najcenejšega trivratnega i20 v ponudbi je treba na slovenskem trgu trenutno odšteti 10.490 evrov, za najcenejšega petvratnega pa 10.990 evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje