Pred salonom so poleg prvih uradnih fotografij razkrili sicer le nekaj kozmetičnih podrobnosti in poudarjajo predvsem oblikovne značilnosti prototipa, ki po mnenju hišnih oblikovalcev izraža prežetost z energijo in čistost linij, ki bodo poskrbele za dobro aerodinamiko in s tem tudi za nižjo porabo oziroma manj škodljivih izpustov.
Tehnične podrobnosti o pogonskih agregatih pa za zdaj ostajajo še skrivnost, določili so le cilj, da nameravajo z najučinkovitejšo motorno različico doseči vrednost izpusta ogljikovega dioksida pod 100 gramov na kilometer.
Obenem napovedujejo tudi zanimiv nabor opreme, med katero ne bo manjkalo tehnoloških novosti, kot je na primer sistem za nadzor okolice vozila, ki preprosteje povedano predstavlja nadgradnjo klasičnih parkirnih senzorjev. Sistem namreč popolneje nadzoruje okolico, vključno z bokoma, in voznika opozarja na morebitne ovire.
Ob prototipu kombilimuzine invitation Nissan vabi na salon še s prototipoma e-NV200, različico lahkega gospodarskega vozila z električnim pogonom, in dinamično različico modela juke, ki so ga zasnovali v Nissanovem športnem oddelku, četrti prototip pa ostaja za zdaj še skrivnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje