Kot poudarjajo konstruktorji malega mestnega malčka z električnim pogonom, je bil prvi prototip pivo 1 le vizija morebitnega razvoja tovrstnih vozil, pivo 3 pa ponuja povsem konkretne oblikovne in tehnološke rešitve, ki so tudi dejansko izvedljive za serijsko proizvodnjo.
Trisedežnik s sredinsko nameščenim voznikovim delovnim mestom je prilagojen za uporabo v velikih urbanih središčih, kar med drugim pomeni, poleg povsem električnega pogona, tudi preprosto vodljivost in okretnost. Za polkrožno obračanje mu zadostujejo štirje metri širine, sistemi, vgrajeni v vozilu, pa opravijo vrsto funkcij samodejno ter prihranijo vozniku delo in stres.
Med najzanimivejšimi sposobnostmi vozila, ki bodo verjetno nekoč postale del vsakdanje serijske opreme, je možnost samodejnega parkiranja. Vozilo se poveže z ustrezno infrastrukturo, najde prosto parkirno mesto, se odpelje do njega, priključi na električno omrežje za polnjenje baterij, počaka na uporabnikov klic in se samodejno odpelje do zahtevane lokacije.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje