Odločitev o nakupu vozil španskega izdelovalca je posebnost predvsem zaradi tradicionalne navezanosti italijanskih državnih organov na domače dobavitelje vozil, kar pomeni, da so oznake državne policije, karabinjerjev in še marsikatere druge javne službe nosili predvsem fiati in alfe. Obenem pa je to prvi razpis, v okviru katerega sta se obe "policijski" ustanovi, ki skrbita za red in varnost v Italiji, odločili za povsem enak tip vozila iste znamke.
Prva vozila so že na delu
Prvih 206 vozil prevzemajo policisti in karabinjerji ta mesec, in sicer na območju Verone, od tega jih bo 100 nosilo policijske in 106 karabinjerske oznake. Skupna kvota v okviru prvega že potrjenega naročila bo 925 vozil, 475 policijskih "panterjev" in 450 karabinjerskih "gazel", kot jih označujejo uporabniki sami.
Obe različici temeljita na petvratnem leonu 2,0 TDI, ki ga izdelujejo v Seatovi domači tovarni Martorell v bližini Barcelone. Za dodatne predelave skrbijo v italijanskem podjetju N.C.T. – Nuova Carrozzeria Torinese, ki je specializirano za tovrstne predelave, za koncern Fiat pa so v preteklosti izdelovali tudi barchetto oziroma predelujejo nekatera Fiatova vozila na plin.
Dodatne prilagoditve za potrebe uporabnikov
Kot poudarjajo pri Seatu, ki je lani prodal 68.900 vozil v okviru flotne prodaje in s tem povečal tovrstno prodajo za več kot tretjino, sta v času izbora kandidatov dve testni vozili prestali številne dodatne teste vzdržljivosti, med drugim skoraj neprekinjeno vožnjo 30.000 kilometrov, le s postanki za črpanje goriva in menjavo voznikov. Kar stotisočkrat pa so menda odprli tudi dodatno oklepljena vrata.
Tako policijska kot tudi karabinjerska različica, ki ju poganja serijski dizelski štirivaljnik z močjo 110 kilovatov (150 KM), bosta namreč imeli vgrajeno dodatno oklepno zaščito prednjega dela vozila in vrat, ki naj bi uporabnike zaščitila pred izstrelki manjših kalibrov. Vozila bodo seveda opremljena tudi z dodatnimi opozorilnimi lučmi, pomično svetlobno tablo, komunikacijsko opremo, držali za orožje in drugo opremo, zadnji del potniške kabine pa bo od voznika in sovoznika ločen ter prilagojen tudi za prevoz "zapornikov".
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje