Subarujevega križanca s kombilimuzinsko karoserijo na slovenskih cestah ne srečujemo prav pogosto, a na drugih trgih je prepričal toliko kupcev, da bodo Japonci z njim poskusili tudi v drugo. Kot je videti s prve zasenčene fotografije, so ohranili osnovno obliko karoserije ter nekoliko spremenili predvsem sprednji in zadnji del.
Največji napredek naj bi nova generacija prinesla predvsem na področju voznih lastnosti in udobja. Avtomobil je dobil novo šasijo, ki jo je prevzel od najnovejše impreze. Ta je precej bolj toga kot pri predhodniku, zaradi česar se v kabino prenaša manj vibracij, izboljšana pa je tudi vodljivost.
Vzmetenje ima čvrstejše vpetje, kar zagotavlja natančnejše krmiljenje v zavojih, k izboljšanju voznih lastnosti pa veliko prispeva tudi zadnji stabilizator, ki je pritrjen neposredno na okvir, kar povečuje vzvojno trdnost za več kot 50 odstotkov.
Bokserji ostajajo
Eden od večnih ciljev Subarujevih inženirjev je doseganje čim nižjega težišča, iz česar izhaja vztrajanje pri bokserskih motorjih. Pri novem XV je agregat tako postavljen pet milimetrov nižje kot pri predhodniku. Boskerski motorji torej ostajajo, a s posodobitvami in izboljšavami za doseganje manjše porabe in izpustov.
Več o novi generaciji Subarujeve kombilimuzine z izrazito terensko naravnanostjo bo znanega v prihodnjih tednih.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje