Na zunaj spominja hilux na SUV-ja. Foto: Toyota
Na zunaj spominja hilux na SUV-ja. Foto: Toyota
V notranjosti boste našli tudi pregleden zaslon. Foto: Toyota
Hilux je na voljo v treh karoserijskih oblikah - najbolj prodajana je različica z dvojno kabino. Foto: Toyota

Leta 2007, tri leta po začetku prodaje v Evropi, se je delež modela toyota hilux povečal na 22 %. V Evropi je dosegel skoraj trikrat večjo prodajo v primerjavi z letom 2005. Model hilux šeste generacije je ob koncu leta 2007 v svetovnem merilu dosegel skupno prodajo 1,269.799 vozil, s prodanimi 508.107 enotami v istem letu.

Serija modelov hilux vključuje različice od osnovnega "delovnega stroja" z enojno kabino do poltovornjaka z dvojno kabino v stilu SUV-ja. Nove posebnosti in izboljšave modela 2009 bodo pripomogle k podobi hiluxa kot enega najbolj iskanih evropskih poltovornjakov za prosti čas.

Robustna oblika SUV-ja zunaj
Spredaj nova trapezoidna maska s kovinsko sivo prečko izraža robusten videz toyotinih SUV-jev. Novozasnovan odbijač se ponaša z večjo in širšo odprtino, ki nakazuje nižje težišče. Linije, ki potekajo od sprednjega odbijača do zadnjega dela vozila, poudarjajo novo zasnovana 15-palčna lita platišča (pri modelih z dvojno kabino in paketom opreme SR) ter popolnoma nova 17-palčna lita platišča (pri modelih z dvojno kabino in paketom opreme SR-X).

Tri karoserijske oblike ponujajo kupcem široko možnost izbire. Različica z dvojno kabino je bila leta 2007 najbolj priljubljena izbira, s 63 % celotne prodaje modela Hilux. S 26 % je sledil model s podaljšano kabino, "delovni stroj" z enojno kabino pa je zavzel 11-odstotni delež.

Od leta 2008 sta na voljo dve novi barvi karoserije: kovinsko modra in sivkasto rjava – medtem ko standardna oprema modelov z dvojno kabino in paketi opreme SR in SR-X vključuje zatemnjena stekla na zadnjih stranskih vratih in zadnjem steklu.

Hilux znotraj
Notranjost spominja na osebno vozilo. Ta se začne pri novooblikovanem štirikrakem volanskem obroču z dodanimi stikali za upravljanje avdiosistema in večinformacijskega zaslona. Pri modelih z dvojno kabino in motorjem 3,0 D-4D sta volanski obroč in prestavna ročica oblečena v usnje.

Instrumentno ploščo zdaj odlikujejo preglednejši indikatorji in do uporabnika prijaznejše ročice za vklop žarometov in krmiljenje brisalcev ter novozasnovani ergonomsko izpopolnjeni prestavni konzoli pri modelih z ročnim menjalnikom.

Nova samodejna klimatska naprava je opremljena s stikali za krmiljenje ogrevanja in digitalnim zaslonom. Na LCD-zaslonu se pregledno izpisujejo podatki, kot so izbrana temperatura in način dovajanja zraka, medtem ko izjemno učinkovit zračni filter skrbi za odstranjevanja prahu in cvetnega prahu.

Vsi modeli 3,0 D-4D z dvojno kabino so zdaj opremljeni z novimi športnimi sedeži. Nova zasnova sedežev ponuja dodatno udobje in izboljšan videz, sedeže pa odlikuje širša in globlja stranska ter hrbtna podpora.

Nov 5-stopenjski samodejni menjalnik
Model hilux poganjata dva napredna toyotina dizelska motorja - 2,5 D-4D in 3,0 D-4D. Dizelski enoti, opremljeni s sistemom dovajanja goriva prek skupnega voda druge generacije, odlikuje tiho delovanje in moč prek celotnega območja vrtljajev. Visoko učinkovita turbinska polnilnika zagotavljata nizko porabo goriva in nižjo količino izpušnih emisij.

2,5-litrski motor D-4D, ki se ponaša s 120 km in 325 Nm navora, je na voljo pri različicah z dvokolesnim in štirikolesnim pogonom in 5-stopenjskim ročnim menjalnikom, model 3,0 D-4D pa je na voljo izključno s štirikolesnim pogonom in ponuja možnost izbire med 5-stopenjskim ročnim menjalnikom oz. novim 5-stopenjskim samodejnim menjalnikom, ki s pomočjo umetne inteligence (AI) prilagaja vzorec prestavljanja in se odziva na okoliščine vožnje, kot so na primer posredovanje voznika ali cestni pogoji.