Najbolj zanimiva pri prenovljenem DS 7 je trojica priključno hibridnih pogonov. Pri DS-u pravijo, da bodo tudi za slovenske kupce najbolj zanimivi prav ti. Najbolj zmogljiv ima celo 265 kilovatov moči, ki jih na cestišče prenaša z inteligentnim štirikolesnim pogonom. Foto: MMC RTV SLO/Luka Gregorič
Najbolj zanimiva pri prenovljenem DS 7 je trojica priključno hibridnih pogonov. Pri DS-u pravijo, da bodo tudi za slovenske kupce najbolj zanimivi prav ti. Najbolj zmogljiv ima celo 265 kilovatov moči, ki jih na cestišče prenaša z inteligentnim štirikolesnim pogonom. Foto: MMC RTV SLO/Luka Gregorič

Ob našem prvem testu DS 7 smo ugotovili, da je to nadpovprečno udoben avtomobil, ki je obenem dovolj drugačen od Citroena, da zmore odtehtati višjo ceno. Zdaj je v Slovenijo prišla prenovljena različica in tudi ta se še naprej ozira po francoski visoki modi in prestižu.

Pri DS-u pravijo, da je estetska izpiljenost najbolj opazna na sprednjem delu avtomobila, pri katerem najdemo nove dnevne LED-žaromete. Ampak estetika bo uporabniku pomenila bolj malo, če za njo ne bo napredne tehnike. In pomemben poudarek prenovljenega DS 7 so novi glavni žarometi, ki se ponašajo s tehnologijo 3.0, predvsem pa so zmogljivejši.

Z novo baterijo 14,2 kWh lahko priključni hibrid izključno na elektriko prevozi do 65 kilometrov pri kombinirani ali do 80 pri mestni vožnji. Foto: MMC RTV SLO/Luka Gregorič
Z novo baterijo 14,2 kWh lahko priključni hibrid izključno na elektriko prevozi do 65 kilometrov pri kombinirani ali do 80 pri mestni vožnji. Foto: MMC RTV SLO/Luka Gregorič

Izboljšana komunikacija

Zunanjost vozila je bila osvežena tudi iz drugih kotov, ampak DS 7 je bil v javnosti zelo cenjen predvsem zaradi edinstveno oblikovane notranjosti. Uporabnik bo še naprej lahko izbiral različne sloge in ambiente. Tudi pri tem je prenova prinesla izboljšave, predvsem pri materialih.

V notranjosti izstopa predvsem nov, bolj odziven infozabavni sistem DS IRIS, ki se razteza prek dveh 12-palčnih zaslonov. Foto: MMC RTV SLO/Luka Gregorič
V notranjosti izstopa predvsem nov, bolj odziven infozabavni sistem DS IRIS, ki se razteza prek dveh 12-palčnih zaslonov. Foto: MMC RTV SLO/Luka Gregorič

Ena izmed poglavitnih novosti je infozabavni sistem z vgrajenim sistemom IRIS. Vmesnik je bil povsem prenovljen – zdaj je v celoti nastavljiv, na voljo pa je tudi funkcija za prepoznavanje glasu.

Še več o prenovljenem prestižnem francoskem športnem terencu pa v videoreportaži iz oddaje Avtomobilnost. Izvedeli boste tudi, kaj imata skupnega DS 7 in Tina Maze.