Trenutek izstrelitve zračne blazine - na desni dozdajšnja blazina, na levi pa izboljšana, hondina zračna blazina. Foto: Honda
Trenutek izstrelitve zračne blazine - na desni dozdajšnja blazina, na levi pa izboljšana, hondina zračna blazina. Foto: Honda

Japonski avtomobilski proizvajalec trdi, da novi sistem pomeni nadgradnjo sedanjih blazin, saj je reža ob izstrelitvi blazine oblikovana drugače, sama blazina je širša, pritisk v njej pa se porazdeli bolj enakomerno.

i-SRS, deluje tudi hitreje, zaradi česar je voznik zaščiten še prej kot pri dozdajšnjih sistemih zračnih blazin. Sistem i-SRS ima poseben plinski ventil, ki nadzoruje »razvitje« in pritisk vreče, prvič pa naj bi ga vgradili v prihajajočo generacijo honde life.

Nadzorni sistem s kamerami
Poleg zračne blazine so pri Hondi razvili tudi zunanji nadzorni sistem s kamerami, ki je podoben Nissanovemu sistemu Around View Monitor. Prvič naj bi ga namestili v odysseya JDM, sestavljajo pa ga štiri kamere, ki so nameščene na sprednjem, zadnjem in stranskih steklih. V avtomobilu boste lahko na zaslonu videli sliko, ki jo bo posnela ena kamera, ali pa združeno sliko vseh kamer. Zaradi širokih kotov kamer je s sistemom izboljšana tudi vidljivost, saj lahko med parkiranjem vidite npr. tudi rob pločnika, ob katerem parkirate.