Kizashi je opremljen z 2,4-litrskim motorjem in 6-stopenjskim menjalnikom, opcijsko pa naj bi bil na voljo tudi t. i. brezstopenjski menjalnik CVT (Continuously Variable Transmission). Podrobnejših informacij o pogonu ni, so pa pri Suzukiju razkrili, da delajo trenutno tudi na hibridnem motorju, ki naj bi bil kmalu nared.
V izjavi za javnost so Japonci klišejsko zapisali, "da je vožnja s kizashijem dinamična in razveseljiva" za kar naj bi poskrbeli sistem za dinamični nadzor stabilnosti vozila ESP (Electronic Stability Program) in sistem proti blokadi koles skupaj z elektronsko porazdelitvijo zavorne moči. Pri Suzukiju so razvili tudi t. i. Synergetic vehicle dynamic control, ki pomaga vozniku. Avtomobil meri v dolžino 4.650 mm, v širino 1.820 mm, visok pa je 1.480 mm, kar je, zanimivo, enako, kot je velika zadnja generacija audijeve limuzine A4.
Čeprav je bila konceptna različica kizashija, ki so jo predstavili že pred več kot dvema letoma, precej drzno oblikovana in si je pridobila nemalo simpatij javnosti, pa je produkcijski model glede tega nekoliko osiromašen, kar je škoda. Podobno je z notranjostjo – je sicer všečna, a precej suhoparna.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje