Lepotica je nastala v Mazdinem oblikovalskem centru Irvine v Kaliforniji. Foto: Mazda
Lepotica je nastala v Mazdinem oblikovalskem centru Irvine v Kaliforniji. Foto: Mazda
Mazda kabura
Pnevmatike so zadaj večje kot spredaj. Foto: Mazda
Mazda kabura
Vetrobransko steklo kabure je razpotegnjeno v streho vozila. Foto: Mazda

Konceptno vozilo je sestavljeno iz polno novih idej, ki bodo v prihodnje zaživele v kopici novih modelov.

Ime kabura izhaja iz japonskega izraza "kabura-ya", ki označuje puščico, ki ob strelu iz loka ustvari poseben zvok, ki označuje začetek boja. Nova mazda je projekt posebnega moštva pod vodstvom Franza von Holzhausna, nastal pa je v Mazdinem oblikovalskem centru Irvine v Kaliforniji.

Več udobja za potnike
Športnik ima pogon na zadnji dve kolesi, menjalnik pa je šeststopenjski. Spredaj je vgrajen mazdin 2-litrski motor MZR DOHC s 16 vetili. Zanimiva je izbira gum. Japonci so kupe obuli v Bridgestonove pnevmatike potenza, ki so zadaj nekoliko večje (245/35 R-20) kot spredaj (245/35 R-19). Kabura v dolžino meri dobre štiri metre, medosna razdalja znaša 2,55 metra, v višino pa meri 1,78 metra.

Klasično razporejeno kombinacijo sedežev (2 + 2) so pri Mazdi spremenili v "pametni" sistem (3 + 1), kar potnikom omogoča več udobja. V primeru potrebe po večjem prostoru se da sedeže tudi razporediti, tako da uporabnik ne bo imel težav, kam bo odložil vrečke po nakupih ali pa board, ko se bo odpravil na bele strmine.

Notranjost iz industrijskega odpada
Ob pogledu na vozilo nam bo najprej v oči padlo ogromno vetrobransko steklo, ki je podaljšano kar v streho vozila, to pa posledično vozniku zagotavlja več svetlobe. Kot zanimivost še povejmo, da je notranjost kabure narejena iz inovativnega regeneriranega kožnega supstrata SSI, proizvedenega iz 100-odstotnega industrijskega odpada. Največji del odpada so strokovnjaki dobili kar od rabljenih športnih copat ameriškega podjetja Nike.