Nissan X-trail kljub velikosti in značilni SUV-podobi ne sodi med preveč očitne »nastopače«. Foto: Nissan
Nissan X-trail kljub velikosti in značilni SUV-podobi ne sodi med preveč očitne »nastopače«. Foto: Nissan

Pri osvežitvi zunanje podobe se niso ozirali le na kozmetiko in boljši videz vozila, ampak so izboljšali tudi aerodinamiko, kar med drugim vpliva na porabo in količino izpuhanega ogljikovega dioksida. Po zagotovilih konstruktorjev so uspeli zagotoviti tudi boljše karakteristike dizelskih pogonskih agregatov, pri ročnem menjalniku so na novo uglasili prestavna razmerja, pri samodejnem pa nastavitve prilagodili nameščenim novim varčnim pnevmatikam z nižjim količnikom trenja.

Nekaj oblikovalskih osvežitev je bila deležna tudi notranjost z novo podobo instrumentnega dela, za izdelavo posameznih delov pa so po zagotovilih izdelovalca uporabili novejše in bolj kakovostne materiale.

Sopotniki na zadnjih sedežih se gotovo ne bodo pritoževali nad dodatnim centimetrom prostora za kolena, saj sta prednja sedeža zasnovana na novo in zavzemata manj prostora. Za marsikoga dobrodošel detajl pa bo tudi možnost izbire ogrevanja zadnjih sedežev, čeprav naj bi imel osveženi x-trail tudi v celoti zmogljivejši in učinkovitejši sistem za ogrevanje. Zadnje je dobrodošlo zlasti za vse ljubitelje zimskih potepov po svežem snegu na cestah ali stranpoteh, kjer se x-trail s štirikolesnim pogonom prebija brez težav, hkrati pa je to dodatna spodbuda za uvrstitev japonskega SUV-ja na seznam potencialnih kandidatov za nakup.

Besedilo: M. Kr.
Foto: Nissan