Kanogoo Z.E. je trenutno v prodajnih salonih na 15 evropskih trgih, med katerimi pa kljub prvotnim drugačnim napovedim ni slovenskega. Po neuradnih informacijah je treba razloge iskati predvsem v neustrezni infrastrukturi in morebitni neprivlačni končni ceni za kupce, kar dejansko zavira prihod celotne ponudbe modelov naveze Renault-Nissan. Ni pa povsem zanemarljivo tudi to, da je slovenski trg glede na majhnost dokaj nepomemben za uvajanje električnih vozil in da vsaj za zdaj še omejene zmogljivosti usmerjajo na pomembnejše trge.
Renault ima po letu dni namreč že 28,2-odstotni tržni delež v evropskem segmentu električnih vozil. Kangoo Z.E., ki se ponaša tudi z nazivom dostavnik leta 2012, pa je z več kot 5.000 izdelanimi vozili že opazen v državah, ki dejavno spodbujajo uvajanje električnih vozil. Renaultu jih je kar 3.000 uspelo prodati na domačem francoskem trgu, zagotovljeno pa imajo že tudi naročilo za 15.000 novih, ki bodo v uporabi pri različnih državnih ustanovah in podjetjih z večjimi voznimi parki.
Seveda pa si pri Renaultu v prihodnjih letih želijo tudi več individualnih kupcev in zato nameravajo v prihodnosti še bolj izpostaviti pozitivne izkušnje tistih najpogumnejših, ki so se za lahko gospodarsko vozilo z električnim pogonom že odločili.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje