Vozilo, namenjeno prevozom papeža v njegovi poletni rezidenci, je povsem bele barve in označeno s papeškim grbom. Izdelano je na osnovi modela kangoo maxi Z.E., v dolžino meri 4,6 metra, široko pa je 1,8 metra. Poganja ga električni motor z močjo 44 kilovatov (60 KM), električna energija je shranjena v litij-ionskem akumulatorju, doseg vozila pa naj bi bil 170 kilometrov.
Od podobnih serijskih vozil se seveda razlikuje po posebej prilagojeni potniški kabini, ki so jo dodelali v karoserijskem podjetju Gruau. V prostorni notranjosti so le štirje sedeži, par v drugi vrsti je po besedah konstruktorjev še posebej udoben. Med značilnostmi električnega papamobila pa omenjajo še odstranljiva stranska okna, pomično streho, drugačno vpetje drugega para vrat in pomični stopnici, ki olajšata dostop do sedežev v zadnjem delu.
Podobno je zasnovano tudi drugo vozilo, ki pa bo namenjeno vatikanski žandarmeriji in je zato tudi karoserija v uradnih barvah, modra z belo in rumeno črto na obeh straneh.
Vozili je v poletni rezidenci Castel Gandolfo papežu Benediktu XVI. uradno predal prvi mož Renaulta Carlos Ghosn. Poteza Renaulta pa je toliko zanimivejša, ker so prevzeli pobudo in z električnim pogonom prehiteli nemške izdelovalce. Že pred obiskom Benedikta XVI. v Nemčiji se je namreč ugibalo, da mu bo ob tej priložnosti Daimler predal papamobil s hibridnim pogonom.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje