Elegantnega kabrioleta so oblikovali pri podjetju Pininfarina, ugledneža pa si je zaželel (in Italijanom tudi naročil) znani zbiratelj avtomobilov Roland Hall.
Hall, ki je tudi lastnik rolls-royceovega modela drophead coupe, na osnovi katerega je bil hyperion tudi narejen, je želel avtomobil, navdahnjen s stilom 30. let prejšnjega stoletja.
V primerjavi z drophead coupejem je prestižni kabriolet oblikovan malce bolj vijugasto, popolnoma na novo pa so bili narejeni hyperionovi žarometi in zadnje luči. Kabriolet v primerjavi s svojim bratom (oz. očetom, kakor vam je ljubše) nima niti zadnjih sedežev, kar je za rolls-roycea dokaj nenavadno.
Prestižna notranjost
Karoserija je bila narejena iz ogljikovih vlaken, za izdelavo določenenih detajlov notranjosti pa so uporabili kar tehnologije, ki so značilne za razkošne jahte. Kot zanimivost dodajmo, da je na armaturni plošči edina novost ura, ki je delo urarskih mojstrov iz hiše Girard-Perregaux. Uro boste potem, ko zapustite avto, lahko sneli in si jo pripeli na zapestje.
Hyperiona in drophead coupeja poganja enak, 6,75-litrski dvanajstvaljni motor s 333 kilovati moči (446 KM), kar zadostuje za pospešek do 100 km/h v manj kot šestih sekundah.
Legendarnemu oblikovalcu v spomin
Za konec še podatek, da je bil projekt hyperion eden zadnjih pred kratkim umrlega oblikovalca Andree Pininfarine, zato je tale rolls-royce posvečen tudi nekdanjemu šefu tega italijanskega oblikovalskega podjetja v spomin.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje