Po peščenih plažah se bodo losangeleški reševalci odslej vozili s hibridnimi fordi escape. Foto: Ford
Po peščenih plažah se bodo losangeleški reševalci odslej vozili s hibridnimi fordi escape. Foto: Ford
Renault laguna coupe
Renaulta laguno coupe poganjata 3,5-litrski bencinski ali tri-litrski dizelski motor. Foto: Renault
Koncept deus ex machina
Koncept deus ex machina predstavlja robotozirano prihodnost. Foto: Yamaha

Mične reševalke in reševalci iz vode iz Los Angelesa (vsaj tako je bilo videti v legendarni seriji Obalna straža) se bodo po novem vozili v prirejenih hibridnih ford escape.

V Cannesu tudi laguna coupe
V okviru filmskega festivala v Cannesu in dirke formule ena za veliko nagrado Monaka so pri Renaultu predstavili novo laguno coupe. Opremili so jo z dvema novima šestvaljnika - bencinski 3,5-litrski motor ima moč 180 kW (240 KM), trilitrski dizel pa je sposoben proizvesti moč 175 kW (235 KM). Od 0 do 100 km/h naj bi laguna coupe potrebovala manj kot sedem sekund. Na izbiro so 17- ali 18-palčna kolesa z aluminjastimi platišči. Pri Renaultu nameravajo več podrobnosti o novem coupeju izdati oktobra na avtomobilskem salonu v Parizu.

Mercedes s prenovo razreda G
Pri Mercedesu-Benzu so se odločili prenoviti znamenitega terenca razreda G, ki je vse bolj viden tudi na običajnih cestah. Pri zunanjosti ne boste opazili večjih sprememb, več pa so postorili pod pokrovom, kjer so motorjem dodali nekaj moči. Petlitrski V8-motor ima tako namesto 218 zdaj 285 kW (338 KM), model G 55 kompressor pa zdaj zmore 366 kW (500 KM).

Motocikel kot iz znanstvene fantastike
Imate idejo, kakšen bi bil do okolja prijazen motocikel prihodnosti? Jake Loniak, študent Art Centra iz Pasadene, ponuja rešitev, ki se imenuje deus ex machine. To je vozilo, ki je je pravzaprav nekakšna mešanica med motociklom in "umetnim telesom". Zanimiva študija znamke Yamaha namreč vključuje sedem umetnih vretenc, 36 pnevmatskih mišic in svojo glavo. Ima tri kolesa - ob povečevanju hitrosti se sprednji dve pomakneta naprej, voznik pa se iz sprva vertikalnega položaja nagne v položaj, kot je znan pri vožnji z motociklom. Pogon deluje deluje na podlagi električne energije s pomočjo posebnega hibridnega sistema in baterij. Avtor koncepta verjame, da bi lahko do 100 km/h z deus ex machine pospešili v treh sekundah, končna hitrost pa bi lahko znašala 120 km/h.