Mercedes je na začetku leta na salonu v Detroitu predstavil novo limuzino razreda E. Pol leta pozneje je na spletu napovedal karavanski model E T, ki bo javnosti razkrit septembra na avtomobilskem salonu v Parizu. Sledila bosta še kupe in kabriolet.
Zanimivo je, da je prtljažnik novega karavana razred E manjši kot pri predhodniku, predvsem na račun bolj dinamične silhuete zadka. V osnovni konfiguraciji meri 640 litrov, s podiranjem sedežev v drugi vrsti se poveča na največ 1820 litrov. Pri aktualnem E-ju prtljažnik meri od 695 do 1950 litrov.
Zato pa je novi karavan prostornejši v potovalni kabini. Pri Mercedesu pravijo, da je več prostora za noge predvsem na račun daljše medosne razdalje, ki so jo raztegnili z 2,87 metra na 2,94 metra. Novi E T je tudi slabe tri centimetre daljši in meri 4,93 metra. Prtljažna vrata so standardno opremljena s sistemom easy-pack, ki omogoča odpiranje in zapiranje vrat s pritiskom na stikalo.
Potovalna kabina je enaka kot v limuzini, kar pomeni, da ima dva 12,3-palčna zaslona, paket za udobje med drugim vključuje gretje sedežev, volana in naslona za roke, kupcem bo na voljo tudi sistem polavtonomne vožnje, ki samodejno vzdržuje varnostno razdaljo do avtomobila pred seboj, samodejno zavira in speljuje, volan pa sam obrača tudi v ovinek.
Tudi priključni hibrid in AMG
Na voljo bo široka paleta turbobencinskih in turbodizelskih motorjev, različice s pogonom 4 x 4 in tudi športni model E43 AMG 4Matic. Za pogon drugega skrbi 3,0-litrski V6 biturbomotor z 295 kilovati moči in 520 Nm, moč pa na vsa štiri kolesa prenaša samodejni devetstopenjski 9G-tronic menjalnik. Pospešek od 0 do 100 km/h je 4,7 sekunde, najvišja hitrost je elektronsko omejena na 250 km/h.
Pozneje bo na prodaj tudi mercedes-AMG E 63 z 4,0-litrskim twin-turbomotorjem V8 z 420 kilovati moči in 750 navora, ki bo sodeloval z devetstopenjskim MCT-menjalnikom, še zmogljivejša različica E 63 S pa bo zmogla kar 450 kilovatov moči in 850 Nm navora.
Pri Mercedesu načrtujejo tudi karavanski priključni hibrid razreda E, ki bo kombiniral štirivaljni motor in elektromotor s skupno močjo 205 kilovatov, do 30 kilometrov pa bo mogoča tudi povsem brezemisijska vožnja. V načrtu naj bi bila tudi različica s povišanim podvozjem in robustnejšo zasnovo zunanjosti E all-terrarin, ki bi na trgu konkuriral audiju A6 allroad quattro.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje