Mehanik Václav Laurin in knjižničar Václav Klement sta malo pred božičem leta 1895 naredila prvi korak na poti k Škodi, kot jo poznamo danes. Začetki zagonskega podjetja so temeljili na strasti obeh Václavov do kolesarjenja, družilo pa ju je tudi to, da sta se odlično dopolnjevala v pogledu na različna področja, na katerih sta kot posameznika izstopala.
Škoda se torej uvršča med avtomobilska podjetja z najdaljšo neprekinjeno proizvodnjo, v kateri je bilo izdelanih veliko izjemnih modelov, tudi takih, ki so bili narejeni v zelo omejenih serijah. Mi pa sprašujemo po izdelavi škode, ki je bila narejena v samo enem primerku. Naj kot zanimivost povemo, da med take, narejene le v enem ali dveh primerkih, sodi tudi predsedniška škoda. Čehi so v tem pogledu zelo dosledni in predsednik praviloma dobi v uporabo zadnjo različico škode. In to že od leta 1918! Takratni predsednik, Tomáš Garrigue Masaryk, ki je bil napredni politični aktivist in filozof in velja za očeta sodobne Češkoslovaške, je dobil v uporabo model škoda hispano-suiza.
Aktualni Češki predsednik Petr Pavel je dobil v rabo posebno predsedniško škodo in ker je češki predsednik velik ljubitelj vožnje z motorjem in dober poznavalec tehnologije v sodobnih avtomobilih in motorjih, je pogledal tudi, kaj je pod pokrovom njegove predsedniške škode. A o tem več prihodnjič, ko razkrijemo, katera je najdražja, ena in edina škoda.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje