Ker ima Lynk & Co že od samega začetka nekoliko drugačno, zelo milenijsko naravnano filozofijo prodaje, ni presenetljivo, da so hitro dvignili veliko prahu tudi med velikimi in uveljavljenimi znamkami. Tudi s svojim imenom. Foto: Lynk & Co
Ker ima Lynk & Co že od samega začetka nekoliko drugačno, zelo milenijsko naravnano filozofijo prodaje, ni presenetljivo, da so hitro dvignili veliko prahu tudi med velikimi in uveljavljenimi znamkami. Tudi s svojim imenom. Foto: Lynk & Co

V Avtomobilnosti smo že večkrat govorili o pomenu dobro izbranega imena za dobro prodajo avtomobila. Za to avtomobilske znamke pogosto izvajajo obsežne raziskave in testiranja imen, da bi tako še pravočasno ugotovili, ali določeno ime uspešno nagovori ciljno skupino kupcev. Pri tem upoštevajo celo vrsto pravil, dve pa sta osnovni, ime mora biti preprosto izgovorljivo in lahko zapomljivo, če avtomobil meri na svetovni trg, je ključno tudi to, da je ime smiselno v več jezikih.

Primerov odlično izbranih imen je zelo veliko, tudi spisek slabih ni kratek, na njem najdemo tudi take, kot so: chevrolet nova, ime "nova" avtomobilu na španskem trgu ni prineslo sreče saj "no va" v španščini pomeni "ne gre". Na špansko govorečih trgih se z imenom laputa ni osrečila niti Mazda, saj je ime močno spominjalo na "la puta", kar je žaljiva beseda za prostitutko. Ko smo že na tem polju, tudi Ford ga je polomil, ko je dal avtomobilu ime pinto. Na brazilskem trgu so namreč hitro ugotovili, da se avtomobil slabo prodaja zato, ker "pinto" v brazilskem slengu pomeni majhen penis. Ko so pinto, ki je bil sicer srednje velik avtomobil, preimenovali v corcel, kar v portugalščini pomeni konj, naj bi se prodaja popravila. Ime torej je pomembno.