Poglejmo, kdo je vroč in kdo je in! Mazdine šestice se bomo končno lahko privadili. Pa ne da bi bilo kaj narobe, le razmišljali smo malo po svoje.
Prejšnji rod je bil napreden, a obenem tudi klasičen avto v najboljšem pomenu besede. Novi rod pa je izrisan izrazito športno, da ne rečemo agresivno. Mladeži se sicer cedijo sline, a kaj ko pogosto ne premore tistih 24.000 evrov, kolikor velja šestica s spodobnim dvolitrskim agregatom. Tak denar imajo možje, ki zaradi naraščajoče pleše intenzivno razmišljajo o klobuku - in ta zagotovo ne sodi v novo Mazdo.
Mazda si je, s tem ko je postala za mnogo očesnih malarjev bistveno lepša, na neki način tudi zožila krog potencialnih kupcev. Upamo sicer, da se motimo, kajti vozilo je resnično dobro. Radikalnega preskoka, kot je bil tisti od modela 626 do prve šestice, sicer ne moremo pričakovati, kajti omenjeni preskok je bil podoben skoku vesoljske križarke Enterpirse skozi vesolje. Šestica nove generacije pa je inteligentna interpretacija svoje predhodnice, ki je ravno dovolj nova in še vedno domače stara, da bodo kupci zadovoljni in Mazda še bolj. Kot rečeno, je edini pomislek nizka in agresivna zunanja podoba, ob kateri se mladež reži na vsa usta, tisti starejši pa najprej pomislijo na sklepe!
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje