Korejska znamka pa pod žaromete v Frankfurtu ne bo postavila le oblikovalskega prototipa niro, ki nakazuje morebitno podobo novinca v razredu B in v katerega naj bi vgradili tudi nov motor - njegove tehnične podrobnosti še niso znane -, ampak se mu bo pridružilo še nekaj novosti.
Novi Soul ima v serijsko podobo vgrajene obrise lanskega prototipa track'ster, po mnenju oblikovalcev pa deluje zrelejše kot njegov mladostni predhodnik. Na evropske trge naj bi pripeljal zgodaj pomladi 2014, ko bodo znane tudi podrobnosti o motorni ponudbi.
Pri modelu picanto pa bo poudarek na novem 1,0-litrskem trivaljniku, ki zmore 49 kilovatov (67 KM) in ima 90 Nm navora, za svoje delo pa lahko poleg bencina kuri tudi plin LPG. Bencinski rezervoar s prostornino 35 litrov ostaja na klasičnem mestu, v prostoru, sicer namenjenem rezervnemu kolesu, pa je vgrajen 27-litrski rezervoar za plin.
Poleg omenjenih pa se bo v Frankfurtu evropski javnosti predstavila tudi prenovljena optima s kozmetičnimi popravki zunanjosti, novo in pestrejšo opremo, vključno s sodobnejšim informacijsko-zabavnim sistemom.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje