Spremembe zunanjosti so nujen del prenov ali posodobitev, pa čeprav se številni izdelovalci zadovoljijo le z manjšimi kozmetičnimi korekcijami. V nasprotju z zadnjimi spremembami so morali pri soulu malce temeljiteje poseči tudi v zasnovo karoserije, in to s tehtnim razlogom, saj so za 15 milimetrov povečali motorni prostor, da so vanj vgradili močnejši motor.
Soul je tako zdaj na voljo z novim 1,6-litrskim štirivaljnikom GDI, ki zmore 103 kilovate (140 KM) moči in 166 Nm navora. Za približno 13 odstotkov močnejši kot njegov predhodnik, pa naj bi dosegal povprečno porabo 6,4 litra na sto prevoženih kilometrov. V kombinaciji z "ekološkim" paketom ecodynamics, pa naj bi bilo mogoče to povprečje spustiti na šest litrov.
Povprečna poraba pa je po zagotovilih izdelovalca lahko še nižja pri soulih z dizelskim agregatom, saj naj bi 1,6-litrski štirivaljnik CRDi z največjo močjo 94 kilovatov (128 KM) in navorom 260 Nm porabil za sto kilometrov le 4,9 litra dizelskega goriva.
Poleg posodobitve motorjev pa so prenovljenemu soulu dodali tudi nekaj serijske in dodatne opreme, vključno z izdatnim paketom varnostih sistemov. Slovenskim kupcem ponujajo najcenejšega soula po uradnem ceniku že za 15.990, tako kot skoraj vsi drugi prodajalci pa tudi Kia ponuja dodatne popuste.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje