Sovprega bencinskega 2,0-litrskega štirivaljnika z največjo močjo 110 kilovatov (140 KM) in navorom 180 Nm ter elektromotorja z močjo 30 kilovatov in navorom 205 Nm zagotavlja pogon, ki ustreza višjemu razredu samega vozila. Obenem pa kombinacija skrbi tudi za nižjo porabo. Po podatkih izdelovalca naj bi tako optima hybrid v povprečju porabila le 5,4 litra bencina na sto kilometrov in na kilometer v zrak izpuhala 125 gramov ogljikovega dioksida.
Hibridna optima tehta 1.587 kilogramov, kar je 139 kilogramov več kot primerljiva klasična različica z 2,0-litrskim motorjem, od tega gre 43,6 kilograma na račun nove generacije litij-polimernih baterij, ki naj bi brez težav zdržale vsaj deset let oziroma 240.000 prevoženih kilometrov. Kia pa nanje ponuja enako garancijo sedem let kot na celotno vozilo.
Za optimo hybrid s standardno ravnjo opreme bodo morali kupci v Sloveniji odšteti 32.990 evrov, glede na omejene količine zaradi zasedenosti proizvodnje s severnoameriškim in azijskim povpraševanjem pa jih na slovenskih cestah verjetno ne bo videti veliko. Kot poudarjajo pri uvozniku, pa vloga tehnološko naprednega hibrida v njihovi ponudbi tako ali tako ni usmerjena v količinski uspeh, ampak gre bolj za dokaz celovitosti ponudbe znamke.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje