Kot poudarjajo pri korejskem izdelovalcu, ime izhaja iz kombinacije angleških besed core in quality, kar naj bi predstavljalo kombinacijo trdnosti, prestiža in visoke tehnologije. Podrobnejših tehničnih značilnosti, predvsem tistih o ponudbi pogonskih agregatov na posameznih trgih, sicer še niso izdali, je pa že jasno, da bo v ponudbi tudi nekaj naprednih asistenčnih sistemov, ki jih Kia do zdaj ni ponujala.
Eden izmed njih je aktivni radarski tempomat, ki spremlja dogajanje pred vozilom in samodejno prilagaja hitrost, ne da bi bilo potrebno posredovanje voznika. Sistem zagotavlja tudi popolno zaustavitev vozila in samodejno nadaljevanje vožnje, če kolona miruje manj kot tri sekunde. Novost v ponudbi bosta tudi sistema za zaznavanje vozil v mrtvem kotu in nenamerno zavijanje z voznega pasu. Pri parkiranju dobrih pet metrov dolge limuzine pa bo na pomoč priskočil sistem za nadzor okolice s štirimi kamerami.
Za pogon K9 sta na domačem korejskem trgu na voljo le zmogljiva bencinska šestvaljnika, ki sta sprejemljiva tudi za severnoameriški trg, v Evropi pa je pod motornim pokrovom quorisa mogoče pričakovati tudi kakšen varčnejši agregat.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje